informatyka, kl.5,6
Dodane przez admin dnia Marzec 25 2020 09:34:12
Zdalne nauczanie – część 9
Prace proszę przesłać do 24 czerwca 2020 r.
Informatyka
Klasa V
Temat: Tworzenie prostych animacji.
1. Narysuj dwie scenki ze „Swoim Patyczakiem” na temat - „Moje wymarzone wakacje”.
Klasa VI
Temat: Wakacje tuż, tuż!
Przygotuj pamiątkowy obraz na temat Twoich wymarzonych wakacji – najlepiej
w programie GIMP lub innym edytorze graficznym.
..................................................................................................................................................
Zdalne nauczanie – część 8
Prace proszę przesłać do 14 czerwca 2020 r.
Informatyka
Klasa V
Temat: Tworzenie prostych animacji
1. Wyszukaj w internecie program Pivot Animator. Zobacz jak wygląda „Patyczak” w tym programie.
2. Narysuj w dowolnym programie graficznym „Swojego Patyczaka”.
3. Narysuj dwie scenki ze Swoim Patyczakiem.
Temat: Tworzenie własnych postaci
Dodaj do Swojego Patyczaka jeszcze jedną postać i zrób dwie nowe scenki.
Klasa VI
Temat: Czar nauczania zdalnego
Przygotuj pamiątkowy obraz na temat Twojej pracy podczas zdalnego nauczania – najlepiej
w programie GIMP lub innym edytorze graficznym.
..................................................................................................................................................
Zdalne nauczanie – część 7
Prace proszę przesłać do 31 maja 2020 r.
Informatyka
Klasa V
1. Proszę napisać piękne życzenia dla Mamy. Można dodać rysunek.
2. Narysuj, w dowolnym edytorze swój wymarzony prezent na Dzień Dziecka.
Klasa VI
1. Narysuj i opisz prezent dla Mamy.
2. Przegotuj 3 rysunki z wymarzonymi prezentami dla siebie i rodzeństwa z okazji Dnia Dziecka. W dowolnym edytorze graficznym.
Uwaga! Prace mają być samodzielne.
..................................................................................................................................................
Zdalne nauczanie – część 6
Prace proszę przesłać do 15 maja 2020 r.
Informatyka
Klasa V
Proszę opisać w e-mailu - co Wam się podoba i nie podoba w zdalnym nauczaniu. Minimum dziesięć zdań.
Klasa VI
Proszę opisać w dowolnym edytorze tekstowym (WordPad, Notatnik lub Word) - co Wam się podoba i nie podoba w zdalnym nauczaniu. Minimum dziesięć zdań.
Dodać jako załącznik do e-maila.
..................................................................................................................................................
Zdalne nauczanie – część 5
Proszę przesłać do 30 kwietnia 2020 roku
Informatyka
Klasa V
Narysuj plakat na temat: „Święto Narodowe Trzeciego Maja”.
Pracę proszę wykonać w dowolnym programie graficznym – np.”Paint” i podpisać imieniem
i nazwiskiem.
Proszę nie kopiować rysunków z internetu.
Klasa VI
1. Narysuj plakat na temat: „Święto Narodowe Trzeciego Maja”.
Pracę proszę wykonać w dowolnym programie graficznym – np.”Paint” .
2. Napisz dwie notatki na temat:
- rocznicy uchwalenia Konstytucji 3-go Maja;
- Święta Pracy.
Notatka powinna zawierać od 7 do 10 zdań.
Prace proszę podpisać imieniem i nazwiskiem.
Proszę nie kopiować rysunków i tekstu z internetu.
................................................................................................................................................
Prace proszę przesłać do 8 kwietnia 2020 r.
Klasa V
Proszę przygotować prezentację składającą się z 7- 9 slajdów na jeden wybrany temat lub swój ulubiony.
Temat 1: Chciałbym/chciałabym pojechać do ….. .
Wybieramy miasto, rejon świata i przygotowujemy odpowiednie slajdy.
Temat 2: Kiedy dorosnę chcę zostać …....
Proponujemy jeden lub kilka zwodów.
Temat 3: Najbardziej lubię czytać, rysować, spacerować …. .
Pokaz slajdów o Waszych zainteresowaniach - przynajmniej pięć przykładów
Proszę umieszczać zdjęcia, tekst pisany przez siebie. Każde urozmaicenie – sposób wyświetlania, muzyka będą punktowane.
Klasa VI
Proszę przygotować w dowolnym edytorze graficznym (może być taki, w którym możliwa jest praca na warstwach np. GIMP) pięć rysunków pt. „Pokój moich marzeń”.
Każdy z rysunków różni się jednym szczegółem np. przestawiamy biurko w inne miejsce lub je zupełnie zmieniamy czy wyrzucamy.
Proszę ponumerować rysunki i zaznaczyć, który jest tym końcowym.
POWODZENIA